Ik heb de wereld van thuisfitness ontdekt. Het begon met 'The Firm', een pakket bestaande uit 3 videobanden en de zogenaamde Fanny Lifter...

vrijdag, mei 19, 2006

Sporten in lingerie

Lekker getraind vandaag. En wel met een dvd die ik nog niet eerder had gedaan. Het is Cher: A New Attitude, laatst besteld bij Bol.com voor maar 7 euro. Ik zou hem nooit aangeschaft hebben als ik er niet steeds weer goede reviews over lees. Op Videofitness.com en Collagevideo.com, twee goede sites over thuisfitness, staan er alleen maar goede dingen over. En ik moet zeggen, ze hebben gelijk. In het begin lach ik dubbel, Cher ziet er hilarisch uit (veel zwart kant en woest haar) en ze maakt continu flauwe grappen. Maar dat maakt het wel leuk om te doen. De muziek is ook geweldig. Het is een cardio stepworkout, en steps vind ik sowieso leuk om te doen. Ik was na tien minuten al flink beweest en mijn hartslag was prima (23 per 10 sec, en dus goed in mijn vetverbrandingszone). Dit is duidelijk een blijver!