Ik heb de wereld van thuisfitness ontdekt. Het begon met 'The Firm', een pakket bestaande uit 3 videobanden en de zogenaamde Fanny Lifter...

maandag, mei 08, 2006

The Firm

Ik ben 28 jaar, 170 cm lang en ik weeg 63 kilo. Dat is op zich een prima gewicht, dat ik bereikt heb door op lokatie een paar weken lang streng te lijnen en drie keer per dag te sporten. Om dat heerlijke fitte gevoel te behouden niet meer aan te komen (er mogen op zich nog wat kilo's af) ben ik eenmaal thuis verder gaan sporten. Ik had jaren geleden al via Tell Sell een maf thuisfitness-pakket gekocht, 'The Firm' genaamd. Het bestond uit drie videobanden en een 2-delig bankje, de 'Fanny Lifter'. Ongelofelijk, maar waar. Ik kan me herinneren dat ik er weleens mee trainde, maar na een paar keer mijn motivatie verloor. Inmiddels ben ik drie weken verder en train ik gemiddeld 3x per week en ik voel me er fantastisch bij. Ik zie ook al verschil, vooral in mijn bovenarmen en benen. Mijn droom is om een mooi strak en gespierd lichaam te krijgen. Niet zoals Arnold Schwarzenegger, maar dat de spieren zichtbaar zijn en niet verstopt zijn onder een laag vet.

Omdat keer op keer dezelfde videobanden afwerken vervelend werd, heb ik inmiddels verschillende banden (nou ja, DVD's dan) gekocht. Ik ga hier op dit blog recensies neerzetten en natuurlijk ook mijn fitnessresultaten!