Ik heb de wereld van thuisfitness ontdekt. Het begon met 'The Firm', een pakket bestaande uit 3 videobanden en de zogenaamde Fanny Lifter...

woensdag, mei 17, 2006

Goede start

Net weer een lekkere workout achter de rug. Dit keer heb ik gewerkt met de DVD "Complete Aerobics & Weight Training". Weer van the Firm, want die trainingen zijn toch wel mijn favoriet.
Ik zag vandaag voor het eerst echt een ontwikkeling. Mijn bovenarmen, waar best veel vet op zit, zijn slanker en ik zie de spieren duidelijker. Ook merk ik dat ik de pasjes nu beter door heb en dat ik al zwaardere gewichten kan pakken. Verder heb ik geen dagenlange spierpijn meer, maar beperkt het ongemak zich tot hooguit een dag lang wat gevoelige spieren. Vanmorgen woog ik 62,5 kilo, wat ik naar schatting ongeveer 5 jaar geleden voor het laatst heb gewogen. Ik heb een vrij nieuwe spijkerbroek op eBay gezet. Maat 40 staat gewoon echt niet meer.